All denim girl

YES! I`m that kind of all denim girl

De azi înainte ne dăm întâlnire aici, promit!

Întotdeauna mi-am dorit să dezvolt această latură ușor creativă, însă cred că până acum nu am fost suficient de motivată. Simt că locul meu este aici, cu voi, online sau nu, cuvintele și pozele vor fi intermediarii noștri.

Tocmai pentru că aceasta este prima mea postare pe anul 2017, vreau să vă dezvălui câte ceva despre locul meu de suflet. Eu i-aș spune zona de haos, căci aici toate ideile, proiectele, gândurile mele erup.

Fă-te comod(ă) și pune-l pe Jojn Denver pe fundal cu Take me home, country roads, căci despre asta vă voi vorbi, ah, și despre #denim.  La mine, toate drumurile duc acasă, acasă la familie, la Maia (faci cunoștință  cu ea în poza alb-negru).

Cu siguranță și tu, ca și mine, ai un loc în care te relaxezi, uiți de griji sau îți încarci bateriile, într-o formă populară. Aleg să merg în weekend acasă, căci, după o săptămână agitată, cu proiecte sau nu, acasă este locul în care privesc cu încredere că totul îmi va reuși.

Plecând din agitația urbană, ajung undeva la 25 de km de oraș, și, ca printr-un portal, o pădure deasă de arbori înalți, bătrâni și ușor aplecați de-ale vieții greutăți, mă face să las în urmă deadline-urile, mirosul poluant al gazelor de eșapament și orice alte nimicuri care în viața de zi cu zi mi-ar fi sărit în ochi.

Aici totul este fresh, iar pentru asta, și eu trebuie să fiu la fel, fizic și psihic. Sunt tipul de fată pragmatică, așa că aleg să îți vorbesc despre aspectul fizic, mai exact, outfit, pe care îl vreau a fi în ton cu ceea ce văd.

Astăzi am ales un look all denim, adaptat. Iubesc denimul, și, de când cu valul de all denim looks, m-am declarat o fană a stilului. Este încă momentul contemporan de apogeu al denimul, în care absolut toate piesele vestimentare sunt interpretate în această textură. Menționez că marile branduri Balenciaga, Chanel, Kenzo, Marc Jacobs, Moschino etc. propun cele mai cool item-uri din denim.

Compune-ți ținuta de la un item (jeans, cămașă, jachetă). Este drumul cel mai ușor spre o ținută reușită. Eu am ales pantalonii din denim evazați, pentru lungime, iar de aici uite ce a ieșit.

Acum spune-mi, care este zona ta de haos?

jeans- H&M

cămașă- H&M

Author: CristinnaI

My life didn't please me, so I created my life! Iți multumesc încă de pe acum ca ai pășit in universul meu online si sper ca acest blog sa te inspire ca tu sa poti, ulterior, sa iti creezi propriile reguli in propria-ți viata. Eu sunt Cristina N Ionescu, iar tu ma cunosti drept Cristinna I. Sunt din Romania, născuta in Râmnicu Valcea, oras de care nu m-as desparți prea usor. Am 22... de ani, de motive să mă bucur, de lucruri pe care vreau sa le fac in 2017, de stări pe zi, de lucruri simple dupa care tânjesc, de destinații in care vreau sa ajung, de idei pe care vreau sa ti le împărtășesc si nu numai. Am ajuns, prin intermediul acestui blog, sa îmbin câteva dintre pasiunile mele. Despre toate acestea vei citi in articolele pe care ti le pregătesc cu mult entuziasm. Nu-i nimic mai plăcut in lumea bloggerilor decât feedback-ul pe care il primesti de la cititorii tai, deci, vă astept cu nerăbdare comentariile si sper ca poveștile mele sa va motiveze, ca pozele sa va inspire, ca emoția transpusa in cuvinte sa va atingă. Kisses, Cristinna I

Leave a Reply

