Everything but WHITE 

EN: Everything but WHITE is my favorite quote this spring.

Spring is almost here and I think it’s time for some white. 

White shirts, white trousers, white dresses…  really, this is the ultimate power colour. We can talk about its references to purity, saintliness and so on.

More than this, white is definitely a statement. It’s refreshing and it has the the power to turn a palette of darks from boring and insignificant into something memorable and interesting.

Really, don’t we all have something white in our wardrobes?

Now, what you have to do is to add some white tons to your outfits and rock the street more refreshing than anyone else.

Enjoy!

Ro: Fetelor, azi vorbim despre orice, dar ALB.  Imi place cum suna asta chiar si in romana, poate mai mult asa. Simt ca in perioada aceasta,  expresia o sa-mi devină favorita.

Primavara sta sa vina si cred ca e timpul sa uitam  de zilele mohorâte si sa pasim încrezătoare si pline de energie. Eu cred ca e timpul pentru piese statement, albe.

Cămăși albe, pantaloni albi, rochii albe… serios, albul chiar este

                      the ultimate power colour.

Fie ca vorbim despre referințele sale la puritate, energie, jovialitate etc., albul rămâne o culoare(da, in acest context este o culoare) statement. Are puterea de transforma o paleta de culori închise plictisitoare, repetitive si insignifiante in ceva memorabil si interesant.

Acum, spuneti-mi voi, este cineva care nu are ceva alb in garderoba sa?!

Fetelor, reinventați-va, folosiți piesele albe si faceti din ele piese statement! Adăugați culori si astfel va creati ținuta perfecta pentru primavara.

Bucurați-vă! 



Author: CristinnaI

My life didn't please me, so I created my life! Iți multumesc încă de pe acum ca ai pășit in universul meu online si sper ca acest blog sa te inspire ca tu sa poti, ulterior, sa iti creezi propriile reguli in propria-ți viata. Eu sunt Cristina N Ionescu, iar tu ma cunosti drept Cristinna I. Sunt din Romania, născuta in Râmnicu Valcea, oras de care nu m-as desparți prea usor. Am 22... de ani, de motive să mă bucur, de lucruri pe care vreau sa le fac in 2017, de stări pe zi, de lucruri simple dupa care tânjesc, de destinații in care vreau sa ajung, de idei pe care vreau sa ti le împărtășesc si nu numai. Am ajuns, prin intermediul acestui blog, sa îmbin câteva dintre pasiunile mele. Despre toate acestea vei citi in articolele pe care ti le pregătesc cu mult entuziasm. Nu-i nimic mai plăcut in lumea bloggerilor decât feedback-ul pe care il primesti de la cititorii tai, deci, vă astept cu nerăbdare comentariile si sper ca poveștile mele sa va motiveze, ca pozele sa va inspire, ca emoția transpusa in cuvinte sa va atingă. Kisses, Cristinna I

Leave a Reply

